تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مرداد 1399 - 22:01
کد خبر : 70253

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: آزادگان ، بارزترین مصداق صبر و تبلور عشق به میهن هستند

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: آزادگان ، بارزترین مصداق صبر و تبلور عشق به میهن هستند

جارستان: همزمان با ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامی، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، طی پیامی این مناسبت را پاسداشت. علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این پیام ، ۲۶ مرداد ماه را در تقویم تاریخ ایران اسلامی یادآور خاطره ای فراموش نشدنی و جلوه ای حماسی از آزاد مردانی

جارستان: همزمان با ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامی، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، طی پیامی این مناسبت را پاسداشت.

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این پیام ، ۲۶ مرداد ماه را در تقویم تاریخ ایران اسلامی یادآور خاطره ای فراموش نشدنی و جلوه ای حماسی از آزاد مردانی دانست که با تحمل و صبوری ریشه گرفته از معرفت و بصیرت دینی و اعتقاد و باور به عملکرد ارزشی خود جهت صیانت از کیان کشور پس از پشت سر نهادن سالیان اسارت، سرافرازانه و غرورآفرین به میهن بازگشته و مدال پرافتخار آزادگی را برگردن آویختند .

در بخش دیگری از این پیام آمده است :

آزادگان انسانهایی وارسته و کمال یافته اند که میتوان از آنان بعنوان بارزترین مصداق صبر و عشق به میهن و سندی معتبر و گویا از سالهای جنگ تحمیلی یاد نمود .

بدون تردید خلق حماسه های بزرگ و عزتمندانه توسط آزادگان در سالهای غربت ، بمنزله برگ زرینی محسوب و کارنامه ای پرافتخار برای شرافت و اقتدار یک ملت تبقی میگردد .

لذا ضمن گرامیداشت این مناسبت ، برای تمامی اسوه های صبر و شکیبایی سلامتی و شادکامی آرزو نموده و از پزدان پاک برای این نام آوران میدان آزادگی ره پوئی در مسیر سیره و سنت سرور آزادگان را مسئلت دارم .

شایان ذکر است تامین اجتماعی گیلان در بخش بیمه ای دارای ۲۶ همکار آزاده است که در سالهای اخیر همگی به جرگه بازنشستگان پیوسته اند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.